دستور العمل ثبت نتایج ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی (نمره) دانش آموزان مدارس

بخشنامه شماره 460/185 مورخ 1401/04/06 رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش

 

اداره کل آموزش و پرورش استان

با سلام و احترام

در راستای اجرای راهکار ۱-۱۹ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با عنوان ایجاد سازوکارهای قانونی و ساختار مناسب برای سنجش و ارزشیابی عملکرد نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی و به منظور جمع آوری الکترونیکی اطلاعات و سوابق تحصیلی دانش آموزان با استفاده از سامانه یکپارچه دانش آموزی (سیدا)، بدینوسیله دستور العمل ثبت نتایج ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی (نمره) دانش آموزان مدارس روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد دوره های تحصیلی (ابتدایی اول و دوم، متوسطه اول و دوم) در هر نوبت/ نیمسال/ تابستان، توسط معلم مربوط به هر درس/ پایه در سامانه سیدا، جهت اطلاع و بهره برداری عوامل مرتبط با دستورالعمل به حضور ارسال می شود.

محسن زارعی – رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی

 

فهرست مطالب این صفحه

مشاوره و راهنمایی

سایت حقوقی حاوی قوانین و مقررات تنقیح شده، موضوعات حقوقی، آراء وحدت رویه دیوان عالی کشور، آراء هیات عمومی و هیات های تخصصی دیوان عدالت اداری و نظرات مشورتی

تماس بگیرید
تبلیغات
مطالب منتخب
پربازدیدها
مطالب مرتبط
داتیک در شبکه‌های اجتماعی